Kawan-kawan... Tq friends..

Friday, June 6, 2014

Dzarif is 1!

Assalamualaikum...
Hari ini 6 Jun 2014.. Dzarif genap setahun.. Alhamdulillah.... walau dalam melalak-lalak dia.. dengan rotavirus berminggu-minggu.. budak kenit ni pandai juga berjalan.. haha.. antara abang-abang dia, Dzarif la yang paling cepat pandai jalan.. lebih kurang umur dia 11 bulan dia pandai jalan dah...
Walaupun dah pandai berjalan.. perangai melalak dia masih tak surut-surut lagi.. manja kemain ni.. saya selalu stress demgan dia.. pernah sekali saya stress sangat sampai saya terlepas cakap.. Mama bagi Dzarif adik nanti nak tak??? Erk!!? Hahahaha... ;P

Ayat main-main je tu..
jangan percaya ek..
hahahaha
;)


Selamat hari lahir darling Mama..manja Papa.. kesayangan abang-abang...

semoga membesar dengan sihat..menjadi hamba Allah yang soleh.. bahagia dunia akhirat..dalam lindungan Allah sentiasa.. takmoh kutip-kutip benda masuk mulut lagi.. huhuhu..

okey bye!
Jumpa lagi..
take cara tau!
:)

6 comments:

  1. Barakallahufik dzarif...


    entah entah yang dilalakkannyer tuh memang.. "nak adik nak adik". Mamanyer jer tak paham2 kuikuikui

    ReplyDelete
    Replies
    1. Acik Mila.. mekaceh... ;)

      hahaha... nasib baik tak paham lalakan dia... kalau tak tertunai pulak nanti... kikikiki.... ;) mengarut saja mama dia ni... hahahaha

      Delete
  2. Replies
    1. Thanks aunt Zara... muah..muah... ;)

      Delete
  3. Happy besday zarif........ Agaknya anak2 umur setahun thn ni mmg suka melalak kot. Anak buah akak tu x boleh mak dia bergerak melalak. Kadang dok riba mak dia pun masih nak melalak. Tak tahu apa dia nak

    ReplyDelete
    Replies
    1. Mekaceh auntie Suzie.. entah la kak.. ingatkan bila dah pandai jalan kurang la sikit melalak dia.. tapi nampaknya belum lagi kak.. dia ni kalau saya duduk je ngadap tv dia ok la berjalan ke sana ke mari.. saya bangun je nak buat keje mula la siren dia berbunyi... huhuhu...

      Delete