Kawan-kawan... Tq friends..

Thursday, October 20, 2011

The versatile blogger award from Kak Dee..

Terima kasih banyak-banyak Kak Dee..
Saya rasa sangat terharu dan cukup berbangga la dapat award dari Kak Dee!
Kak Diah tau!! bukan orang lain! Kak Diah!
:)


Nak award?
Ada peraturannya...

Rule No. 1

Thank and link back to the person who gave you the award.

Mekaceh Kak Dee cayang!
mmmuaaahhhh!

Rule No. 2


Share seven things about yourself on the post.

Okey.. ni payah sikit.. sebab saya ni kan pemalu.. awwww!

(1) Saya orang Johor, kahwin dengan orang Kelantan..
(2)
Saya suka cuba benda baru..
(3) Sebab saya jenis cepat bosan..
(4) Saya suka warna biru..
(5) Saya suka minum coconut shake.. (pregnant boleh ke minum air kelapa?)
(6) Berat badan saya naik dengan mendadak sekarang nih.. dan..
(7) Doktor berpandangan yang ketiga ni juga seorang Ultraman! Hehehe...


Rule No. 3

Pass the award to fifteen bloggers that you think deserve it.

Awards ini dipanjangkan kepada.....

(1) Kak Diah - ADR's Treasure
(2) Kak Aida - Jarum Emas
(3) Kak Maz - Imaginative Expression Of Ideas
(4) Cik Marie - Ladycino-craft
(5) Kak Aisyah - My Tinker Space
(6) Cik Sue - MyBotang Crafty Corner
(7) Kak Mila - My Day In Life
(8) Cik Zara - A Fabric Case
(9) Kak Nisa - Yoon and Stitch
(10) Cik Yati - Yati's blog
(11) Kak Suzi - Suzi..loves sew, likes sew, only sew
(12) Cik Ipah - Mama Hakimi At Home
(13) Cik Aimila - Delicate Fingers
(14) Cik Noen - k*a*m*i
(15) Cik Zaza - jarum kait satu

Actually ada yang dah dapat pun.. so tak perlu la ikut peraturan tu ek..
ekekekeke... ;)


Rule No. 4

Lastly contact all the bloggers that you've picked for the award.

ala.. mamadaniel segan la...

:P

8 comments:

  1. Hiks! Ternampak nama i .. Nanti i amik ye.. I pun pemalu... KahKahKah.. Tq nway..

    ReplyDelete
  2. Oh dapat balik Award ni..... yeah, tq, Zila!!!!

    ReplyDelete
  3. Thanks for the award, Zila!
    Pregnant boleh minum air kelapa.
    Third ni pun ultraman? Sama dengan Yati la. Pengsan mak!! ^_^

    ReplyDelete
  4. MamaHakimi.. amik tau.. jgn tak amik.. awwww!

    ReplyDelete
  5. Yati.. sama2 kasih..

    boleh ek minum air kelapa? hehe.. suka..suka.. :)

    doktor nampak ultraman la yati.. Ultraman Tiga! hahaha...

    ReplyDelete