Kawan-kawan... Tq friends..

Monday, April 13, 2009

After cough & cold...

Hai..

I've been wanting to show these for quite some time, but because of the cough & cold issues, i've been postponing the photo shoots.. & manage to take a few snap over the weekend..

It's the giveaway that I won from Maya.. I received it end of Mar'09 in this package..



Nampak tak Maya tulis nama aku kat bungkusan tu? Hehe...


Oleh kerana aku menang hadiah ni disebabkan oleh kecintaanku terhadap jahitan, maka aku gunakanlah untuk segala yang berkaitan dgn jahitan jugak..

i) Tote bag tu aku isikan dengan fabrik yang aku kumpul untuk 1 projek impian (hehehe...)
ii) Pouch tu aku isikan dengan projek yang sedang diusahakan (W.I.P)
iii) Kerana aku takde buku yang sedang dibaca, maka book mark tu aku guna untuk tanda majalah aku (reference for my W.I.P .. hehe...)


Aku sayang nak guna sebenarnyer.. hehe.. Takut rosak.. tp.. guna jugak lah.. hehe..
and again, thank you very much Maya..

and.....

These are my 2 boys, after the cough & cold..
Semoga anak-anak mama sihat selalu..


p/s: The curtain at the back is also sewn by me.. hehe...


Take care,
-zILa-

1 comment:

  1. Jelesnye akak tengok...he!he!he! takde ar! u deserved it anyway. Dah sihat bebudak tu ya? alhamdulillah. La ni akak punya turn in the famili plak yang demam. So ari ni MC :))

    ReplyDelete