Kawan-kawan... Tq friends..

Monday, November 19, 2018

Kisah 2018 : Ihtifal Pasti untuk Aman dan Amrin

Assalamualaikum..

Kembali bersiaran di sini..setelah sekian lama menyepi.. hehe..

Sedikit catatan sempena Hari Anugerah Kecemerlangan Pasti D'Sutera kali ke-8
Hari Graduasi untuk anak-anak umur 6 tahun yang bakal meninggalkan alam tadika.. 
termasuklah Si seketul Aman.. hihi..

Alhamdulillah.. dua tahun di Pasti.. Aman dapat membaca dengan baik.. syukur .. 
cikgu-cikgu juga pilih Aman sebagai penerima Anugerah Kecemerlangan Akademik tahun 2018.. 
nak kata bab kecemerlangan tu kan, saya rasa ramai lagi yang cemerlang sebenarnya.. 
walau apa pun, terima kasih banyak cikgu.. sebab pilih Aman.. 
terima kasih juga buat cikgu-cikgu yang mendidik anak-anak tanpa berputus asa...  

 #honored 
#blessed


Anak-anak enam tahun buat persembahan pentomin Si Tanggang.. 
Aman jadi pencerita.. hihi.. 




Aman dan BFF
semoga kekal bersahabat walapun tak sama sekolah dah lepas ni...



Yeay.. tahun depan Aman darjah satu..  hihi..

Amrin pun dapat sijil juga.. hihi.. untuk 5 tahun.. amrin ni last minit mama bagi dia join.. sebab dia ni sukar diramal cuacanya kan... haha.. semangat dia bernasyid.. seronok naik pentas agaknya.. hahaa.. owh.. pak usu seorang tinggal tadika tahun depan.. hihi..



Sekian catatan kali ini..
Semoga ketemu lagi..

Take care!
zila@mamadaniel

1 comment:

  1. hi.. content blog menarik.. lets blogwalking and click iklan..done follow u.. follow me back.. http://acuyuhan.blogspot.com/ thanks

    ReplyDelete