Kawan-kawan... Tq friends..

Thursday, March 22, 2018

Kisah 2018 : Assalamualaikum.. Long time no see

Assalamualaikum..

Salam lama tidak bersiaran..

Tapi hari ni teruja juga nak menulis blog..

Sempena meraikan kelahiran cicit pertama dalam keluarga saya..

Syukur Alhamdulillah.. cucu saudara pertama saya.. Cucu pertama kakak saya..


Dengan ini..maka jawatan kami telah dinaiktaraf menjadi atok dan nenek... Alhamdulillah..

Syukur..


OK.. lepas ni cuba menulis lagi.. 
sudah terlalu lama bercuti dari menulis..
asyik tulis kat instagram je sekarang sbb senang edit gambat kat situ terus..
hihi.. tapi pendek-pendek je la kan tulis kat situ.. kat sini boleh menceceh panjang sikit..

Sehingga blog entry yang akan datang..

Jumpa lagi InsyaAllah

-mamadaniel-
#positivevibesonly


13 comments:

  1. Tahniah dah naik pangkat kikikiki.. entry pertama 2018 yer

    ReplyDelete
    Replies
    1. hihi... alhamdulillah..

      akhirnya ada gak entry kan...hahaha

      Delete
  2. hi zila, long time no see...tahniah! dah jadi grandma

    ReplyDelete
    Replies
    1. hihi.. tq cik lia.. long time no see.. mekaceh ek sudi singgah blog suam2 ai ni.. hahaha

      Delete
  3. hi zila..lepas ni tulis panjang2 kay..akak pun boring kat ig..takat tulis caption je..tak terluah isi hati mcm kat blog..hehe

    ReplyDelete
    Replies
    1. hihi.. niat ada kak.. tapi masih belum terlaksana.. hahaa...dah masuk jun dah tapi belum ada blog entry baru.. hihi

      Delete
  4. Tak jumpa pun insta puan.saya selalu baca blok puan mengenai jahitan patchwork

    ReplyDelete
    Replies
    1. so sorry.. baru bukak blog semula.. huhu..
      search ig zila.mamadaniel ek :)

      Delete
  5. Dah jumpa ig puan.nanti anak saya follow saya tak ada ig cuma tumpang tengok kat anak saya je

    ReplyDelete
  6. Hi , “Thanks! You’re awesome for thinking of me.

    ReplyDelete