Kawan-kawan... Tq friends..

Friday, March 31, 2017

Kisah 2017: Rezeki

Assalamualaikum
Syukur Alhamdulillah..
Berita gembira di bulan Mac 2017..
24 Mac 2017..
9 tahun berkhidmat untuk negara..
3 tempat berbeza..
Tahun kesembilan ni juga Allah kurniakan saya rezeki. Anugerah perkhidmatan cemerlang... Alhamdulillah Syukur sangat sesangatnya..  Hehe..  Okey..  Sebenarnya kawan² saya ada je yang dah dapat dua tiga kali.. Saya baru je dapat tahun ni..  Hahaa saya makcik terlepas keretapi sebenarnya. Apapun..  Syukur saya..  Diberi peluang dan terpilih untuk dpt anugerah ini di tempat yang baru saya berkhidmat tak sampai 4 tahun.. Kalau ikutkan ramai lagi yang layak. Terima kasih boss² dan rakan sekerja.. Semoga kita semua sentiasa cemerlang dalam memberi khidmat di mana jua kita berada demi agama, bangsa dan negara... Ni gambar-gambar semasa majlis..  Semoga dapat disimpan di sini sebagai kenang-kenangan diri ini jua..







Alhamdulillah.... 
💙❤💙❤💙❤



5 comments:

  1. Tahniah akak.
    Semoga terus cemerlang gemilang dan terbilang

    ReplyDelete
  2. Zila... yati terlepas baca entri zila yang ni. Tahniah ye Zila, atas perkhidmatan cemerlang, walaupun dah lama berlalu hari anugerahnya bulan Mac ye, hehe.. kipidap zila!

    ReplyDelete
    Replies
    1. mekaceh yati... hihi... lama dah tak update blog ni.. asyik tersangkut je idea.. hihi tp nnt nk update gak.. mcm journal kita dah kan.. seronok baca cerita lama2

      Delete