Kawan-kawan... Tq friends..

Friday, February 21, 2014

Block of the Month 2014 : Februari bernama April Star

Assalamualaikum. .
Ini adalah April Star..
Bintang April yang terbit di bulan Februari.. sebab tu warna dia merah.. hihi..
Lambat sikit saya siapkan block bulan ni.. macam-macam hal pulak bulan dua ni.. setiap weekend ada program..hihihi.. ini pun ambil beberapa sesi baru siap oooo.. sesi potong lain..sesi pin-pin lain.. sesi jahit dua tiga kali percubaan tak berjaya. . Baru jalan 2 keping budak kenit dah menyanyi lala lala. . Akhirnya hari ni merempit balik lunch break jumaat baru dapat siapkan...

Kali ni segitiga saya ok sikit. . Sebabnya saya garis dulu ukuran 1/4 inci kat setiap segitiga dan empat segi sebelum jahit untuk dapat jahitan yang tepat..hihi.. dah ada 2 blok.. tak sabarnya nak tunggu Mac..walaupun tau hujung bulan gak siapnya...hahaha... 

Thanks sis Zura Lovemelot for sharing this month's tutorial.. senang rasanya nak follow tutorial tu.. :)

Oklah..selamat berhujung minggu.. jaga kesihatan di musim panas ini.. minum air masak secukupnya.. tata....

4 comments:

  1. Cantik sgttt ! Pandai nya mama Daniel buat ;)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Cik marinahunny.. terima kasih.. saya ikut je tutorial.. hehehe.. :) :) nanti saya letak link ek..boleh cuba.. ngeeee....

      Delete
  2. Sibuk sibuk pun sempat lagi tu

    ReplyDelete
    Replies
    1. Kak suzie.. sempat memang sempat kak tapi semput arrr...hehehe

      Delete