Kawan-kawan... Tq friends..

Friday, February 4, 2011

Selamat Hari Lahir Abah....


yang ke 72 tahun..

We love you so much Abah....!
Semoga abah dan emak dikurniakan Allah kesihatan,
dimurahkan rezeki dan dipermudahkan segala urusan.. amin..

okey.. saya perasan..
saya memang lebih besar dari abah saya
sebab saya suka makan roti..
dan cukup vitamin segala...haha..

---
ini pulak applique heart in heart
machine applique
with button hole stitch
using fusible web

the pattern is from a Quilting magazine..
cantik tak?
polka dot pink back ground fabric is purchased at LilArwen.
:D

Selamat bercuti!

4 comments:

  1. Selamat Hari Lahir pada abah Zila......!

    Wah abah Zila nampak muda dari usianya.... kena minta petua kat ibu Zila cam ner dia belai abah Zila dan menjaga hati dan makan minum nya tu.... kan kakDee sedang menuju kearah tu.....

    AsSalam pada semua sekeluarga...!

    ReplyDelete
  2. Kak Dee thank a lot...!

    Abah saya kuat kerja & x gheti dok diam.. hehe... mungkin itulah rahsianya.. :D

    Salam untuk Kak Dee sekeluarga juga.
    Kedah sure busy skrg nih.. ramai org bercuti.. :D

    ReplyDelete
  3. selamat hari lahir untuk abahnya mama daniel. semoga selalu dalam lindungan Allah..

    ReplyDelete