Kawan-kawan... Tq friends..

Monday, May 6, 2019

Hello 40! Please be nice to me..

Assalamualaikum..

Alhamdulillah.. alhamdulillah..


Perasaan bila dah tukar angka depan? hahaa..
Rasa bersyukur.. Sangat bersyukur dengan setiap kurniaan dari Yang Maha Esa.
Alhamdulillah..

Di usia 40 ini, Allah gerakkan juga hati saya untuk mula berniaga.. Hihi..
Asal cerita sebenarnya saya consume jus Skinny Dollz. Sebab rasa amazed dengan stories BarbieMalaysia kita.. Boleh cek instagram #fazulkafli.. dia cerita pasal menstrual problem dia.. saya pun dah umur nak masuk 40 hari tu, memang cik period ni agak sendu je.. tak smooth riding tau.. risau sgt, kita ingat kita nak menopos sudah.. hahaa.. kalut kan.. bila dengar barbie kata cik P dia dah ok lepas amik jus tu, saya pun cuba. Dan alhamdulillah memang sesuai.. baru consume sebotol, terus berkesan.. smooth monthly menstrual mcm zaman anak dara plak.. hahahaa.. terus rasa macam, produk ni boleh jual la.. amik botol kedua.. pastu fikir, baik contact HQ lah, boleh tau camne nak jadi dealer kan..

Nama dia memang Skinny Dollz  jus kurus Barbie. Tujuan untuk slimming, macam fat burner, tapi sebab hasilnya macam makan jamu, so i take it as my jamu lah! hahaha.. Sebab saya lama dah diet ni kan, maka suka utk saya kongsikan, ini adalah supplement. Makanan tambahan untuk membantu proses menurunka berat badan. Wajib! wajib! kita wajib jaga makan juga.. kalau nak kesan segera, wajib jaga makan dengan berpantang makanan berminyak, berlemak, bergaram, bergula tinggi semua. wajib minum air banyak! senam optional.. tapi nak badan meletops kena la senam... hihihi

Ok, nak cerita.. bila saya contact HQ, saya dapat distributor yang baik hati ya amat..
Saya rasa bertuah la kenal dia.. Memula saya kata nak jadi dealer SkinnyDollz je, pastu dia explain.. explain.. explain.. dia kata cuba jual sekali scrub.. saya pun bincang dengan cik abe, dia pun kata ok.. kita cuba. So, kita jual juga Scrubdistrict..



Ok, cakap terus-terang, scrub ni peminat dia memang ramai giler.. haha.. saya pun tak sangka..  ramai dah guna rupanya.. kita ni baru je kenal uols.. hahaa.. tapi cakap betul.. memang peminat dia, pengguna yang dah dapat kesan positif. Jerawat hilang, jeragat pudar.. eczema kurang.. mmg awesome! saya tak kelentong sebab saya jumpa customers yang bagi feedback live depan mata saya.. kulit putih berseri.. saya tak lama lagi berseri meletop gak la kan.. hahaha..

scrub ni diperbuat daripada rock salt.. natural.. ada bau apricot dan strawberry.. sedap.. tapi takleh makan.. hahaa.. kalau muka tengah jerawat tu, memang sedap la ku tepek.. hilang gatal, jerawat pun cepat kecut.. haha... kalau nak try boleh singgah instagram kita @scrubdistrict_mummyzila.
Kat sini nak maklum je tau..jgn order kat sini.. sebab blog ni jarang-jarang dah bukak kan.. hihihi..
tapi nak tutup tak sanggup, too much memories.. sayang...

Ok.. doakan saya ya..
Usia bukan penghalang untuk mencuba sesuatu yang baru!
Jom buat je apa yang kita nak buat!
Asalkan patuh syariah.
Hihi..
Semoga jumpa lagi dalam perkongsian lain!
InsyaAllah nak mula menjahit gak ni.. Atau nak jual fabrik yang banyak tu.. Siapa nak beli boleh pm tepi.. haha... tak sempat ambik gambar lagi kain yang nak let go! Stay tuned ek!

#muahciked


1 comment:

  1. ayo segera bergabung dengan kami hanya dengan minimal deposit 20.000
    dapatkan bonus rollingan dana refferal ditunggu apa lagi
    segera bergabung dengan kami di i*o*n*n*q*q :-* (f) (f) (f)

    ReplyDelete