Kawan-kawan... Tq friends..

Saturday, May 10, 2014

Terima kasih Daniel...

Pertama kali dapat hadiah hari ibu..
Keronsang.
Dari Daniel..
Dia korek duit tabung...
Hehe...Nasib baik dia minta izin dari Papa dia.. ;) kalau tak memang free2 kena marah.. hahaha...

   Anak bujang saya dah ada tandatangan okeh!
Hahaha..

terima kasih Daniel
terima kasih adik-adik Daniel
masa dia bagi hadiah ni saya kata hadiahkanlah mama dan papa AlFatihah setiap hari..lagi baik.. hehe.. tapi hadiah ni mama pun nak juga la... hahaha.. 

banyak sambutan bulan Mei ni.. nasib baik saya bukan cikgu.. kalau tak semua sambut sekali harung.. hehehe..

take care!
sayangilah ibu kita..
mak..sayang mak sangat-sangat!

14 comments:

  1. Hihihi .....nak juga hadiah .....

    ReplyDelete
    Replies
    1. Kak suzie.. kat sekolah macam2 ada jual.. huhu...

      Delete
  2. Sweet la Amir Daniel.. :) pandai pilih brooch ribbon utk mama dia...

    ReplyDelete
    Replies
    1. MamaHakimi.. Daniel yang garang dan kadang kala sweet juga... hihihi... besar gabak brooch ni.. segan plak nak pakai gi opis... hihihi.. ;)

      Delete
  3. baiknya amir..semoga membesar menjadi anak y soleh

    ReplyDelete
    Replies
    1. Cik Mar.. mekacehh.. mekaceh.. amin... :)

      Delete
  4. Sweet! Happy belated Mama's Day, dear MamaD

    ReplyDelete
  5. cantiklah tulisan amir.. mesti skema orangnya nih hihihi

    ReplyDelete
    Replies
    1. Kak Mila.. orang yang bercita-cita nak jadi akauntan memang kena skema kan..kan..kan? ekekeke....

      Delete
  6. Pandai dia, bagi hadiah sempena hari ibu. Sweetnya, korek duit tabung lagi. :D

    ReplyDelete
    Replies
    1. Yati.. daniel bab beli membeli ni memang keseronokan dia.. huhuhu...

      Delete
  7. Replies
    1. Hehe... boleh tahan la manis dia cik noen... org berpantang pekabo..? ;)

      Delete