Kawan-kawan... Tq friends..

Friday, January 13, 2012

Blue Bouquet

Inilah hasilnya join Hexagon Game kat FB Quilt Group..

Setiap minggu kita kena hasilkan sekurang-kurangnya 3 kuntum bunga hexagon. Dan upload gambar setiap hari Sabtu dalam bulan Januari 2012. Tapi memandangkan saya ni sedang menghitung hari, maka saya risau saya tak dapatlah nak tunjuk di minggu-minggu akan datang.. Oleh yang demikian, saya upload la semuanya sekali.. heheheh.. kira aci tak ek? aci la... hehehehe..


Week 1
Week 2

Week 3

Week 4

Blue Bouquet..
Saya cadang nak buat small quilt..
Nak combine dengan warna putih..
Semoga menjadi la..suatu hari nanti.. hehehe..


---

Hari ni genap 38 minggu..
Doakan saya dan baby..
:)

7 comments:

  1. Zila ...semua biru ...dah dekat sangat ye...kalau akak lagi tak cukup 40minggu x beranak lah ...

    ReplyDelete
  2. Kak Suzie.. saya yg 1st awal 3 minggu, yg no. 2 awal seminggu.. kali ni tak tau nak jangka.. hehe.. doakan saya.. :)

    ReplyDelete
  3. memang rajin Zila...sejuk jer warna biru..sesuai la ngan putih...

    Take care...moga dipermudahan & selamat semuanya...

    ReplyDelete
  4. AMin...moga dipermudahkan semua..semoga ibu n baby selamat yer..hehehe..

    ReplyDelete
  5. Wah, sudah siap in advance. Comel-comel bunga tu, zila.
    Semoga Zila dan baby selamat, Amin. ♥

    ReplyDelete
  6. cantek la zila..

    moga dipermudahkan semua ek

    ReplyDelete
  7. Cik Ainaa..
    Mintak-mintak menjadi la jambangan biru ini.. hehe.. thanks ek.. :)

    Zaza..
    Terima kasih.. :D

    Yati..
    Terima kasih yati.. dah selamat bersalin..cuma belum 'selamat' berpantang.. hehehe.. :)

    Kak Rafidah..
    Terima kasih kak.. :)

    Terima kasih semua.. untuk doa kalian.. :D Hanya Allah yang dapat membalasnya... :D

    ReplyDelete