Kawan-kawan... Tq friends..

Friday, October 28, 2011

From Siam With Love...

Hadiah dari seorang teman..
yang tinggal jauh di Pattaya..
:)

Hadiah yang paling saya suka..

Fabric!!!

Cotton!!



Yang ini size fabrik dalam 12 X 22 inci..
besar sikit daripada size fat eight..
tema biru gelap dan kelabu..


Yang ini pula adalah 2 fat quarters.. saiz 18 X 22 inci..


Warna biru muda..sangat cantik..
Sesungguhnya sahabat saya ni memang sangat arif bahawa saya ini seorang peminat biru.. ahaks!

What should i do with this fabric?
hmmmmmmm....
ideas..ideas..
please come to mama..!
hahaha
:)

Thank you Mama Hakimi Khayra!
I love it so much!
So very much!!

10 comments:

  1. Wah... bestnya Zila, dapat kain. Baik kawan Zila tu. :)

    ReplyDelete
  2. Akak suka yang patchwork tu....suka blue ye.....ngandung baby boy kot ...

    ReplyDelete
  3. suka yg bunga2 hijau tu..cumil

    ReplyDelete
  4. bestnyer dpt fabrics.... cun2 belaka. b'tuah Zila. X sabar nk tgk hasilnya..^^

    ReplyDelete
  5. Yati..saya pun tak sangka dia belikan patchwork fabric.. Dia dah pos baru bagitau.. Hehe.. Dah kawan dgn dia sejak umur 18..hehe.. :)

    ReplyDelete
  6. Kak Suzie.. doktor kata memang boboiboy kak! hehehe.. :)

    ReplyDelete
  7. Noen.. memang comey lotey.. sayang ni.. simpan dulu sampai jumpa projek yang berkenan di hati.. :D

    ReplyDelete
  8. Kak Rosh.. memang best sangat!! mcm budak kecik dpt mainan.. hehhee.. belum decide lagi nak buat apa kak.. :) silap-silap cushion cover gak nih.. ehehehehe

    ReplyDelete
  9. Awaiting something lovely from the fabric... ;) p/s: kalo kedai tuh x tenggelam dek banjir nanti aku beli lg... Hahahaha...

    ReplyDelete
  10. MamaHakimiKhayra.. pls wait patiently! haha.. sebab entah bila la siapnya.. hahaha..

    aku harap bila ko balik Siam nanti kedai tu buat 70% offer.. amin... jgn la tutup... hehehehe

    ReplyDelete