Kawan-kawan... Tq friends..

Wednesday, July 14, 2010

I dream of this.....

Saya berangankan ini..



atau ini....



ini pun cantik kan...



walaupun benang saya takdelah sebanyak ini... hehehe...


Kan best kalo Encik Husband volunteer nak buatkan satu untuk saya... kat internet ada banyak sangat free tutorialnya..

Nak beli macam mahal.. (betul ke andaian saya ini?)

Susah sangat, saya cari papan, pastu ketuk paku je la..pastu saya cat la papan & paku tu.. hehehe...

Saya baru perasan.. saya ni kuat berangan sebenarnya... muahahaha..

Tapi saya memang nak THREAD RACK!!! Sebab benang saya bersepah-sepah...
Uwaaaaaa...

(Thank you very much to Mr google.com and Ms flickr.com for the great photos)

7 comments:

  1. zila, kak maz pun teringin juga :)) sekarang ni benang bersepah dalam box jer.

    ReplyDelete
  2. Saya pun dok menggoogle spool rack nih semenjak dua menjak nih. dah beli papan and paku utk hubby buatkan yang diy punye. nih dah seminggu kat atas meja gak lagi... silap aribulan, akak jugak la yang ketuk paku tu nanti.

    ReplyDelete
  3. Betul tu kak maz.. benang bersepah-sepah, byk bekas, bila mencari x jumpa..kena la beli.. pastu tgk2 rupanya ada terselit2..huhu..

    Kak Rozi.. buatlah.. nnti tunjuk ek.. teringin gak nak DIY nih..

    bestnyer kalau dapat kan.... :)

    ReplyDelete
  4. teringin..teringin.. takpe, meh kita berangan dulu sama-sama ok :)

    ReplyDelete
  5. mmg tengah berangan & tgh pujuk2 mr husband buatkan nih cik dura.. hehe... mari kita teruskan angan-angan kita...

    ReplyDelete
  6. rak benang paling bwh tu cantik sgt..ke sbb benang dia yg kalerful?

    ReplyDelete
  7. Suzie.. rak tu mmg cantik sangat.. kat ebay ada la jual..tp harga postage lg mahal dr harga rak tu.. huhu...

    ReplyDelete