Kawan-kawan... Tq friends..

Sunday, May 2, 2010

Happy anniversary dear...

Salam & Hi...

.... (^.^) ♥ (~,~) ....

We've been married for 6 years.. with lots of ups and downs..
I love him so much.. He is my first love and will be for ever.. amin...

Tiada kisah cinta yang menarik sebenarnya.. Kami kenal dan berkawan dan kemudian menjadi rapat dan mungkin bercinta. Sedar-sedar dia terus ajak bertunang.. Dan mungkin rezeki kami murah.. tak sampai 6 bulan bertunang kami pun bernikah.. Hingga ke hari ini saya masih tak tahu kenapa dia pilih saya.. saya tak pernah bertanya ke? pernah rasanya..tapi belum pernah saya dapat jawapannya lagi.. Mungkin jodoh adalah penjelasan paling mudah.. mungkin....

Walau apa pun saya bersyukur atas ketentuan ini.. Punya suami yang sabar menghadapi karenah saya, walau kadang kala tersasar juga tahap kesabarannya.. Personaliti dan tingkah laku kami sangat berbeza.. dia pendiam.. saya sangat tidak pendiam.. hihi.. Saya suka tempe, tapi tidak pada dia.. Dia pula suka petai; yang sangat saya tidak suka.. tapi, kami masih boleh bersama..hingga ke saat ini dengan dua putera hati kami.. walau pun banyak cabarannya.. sangat banyak.. (sungguh...) hahaha..

Semoga rumah tangga kami akan kekal selamanya.. Amin..

p/s: This is what I bought for him.. :)


Doakan kami...

7 comments:

  1. Happy Anniversary dear..moga berkekalan, forever :)

    ReplyDelete
  2. Happy anniversary! Sama lah anniversary kite!! Tp yg kami dah 17thn...tk sambut pun,cam biasa je...b'day suami 4hb so celebrate skali lah

    ReplyDelete
  3. Zila, Happy Anniversary... semoga bahagia buat selama-lamanya...

    ReplyDelete
  4. Happy Anniversary buat mama & papa danieal danish..moga bahagia selalu & diberkati..salam kenalan ;)

    ReplyDelete
  5. Tq Puan Zura.. tq.. :)

    Tq Kak Aisyah.. tak sangka nyer boleh sama.. wah.. sudah 17tahun.. tahniah jugak...

    Tq Kak Nisa.. tq.. :)

    Tq Pn me01my.. tq kak.. salam perkenalan juga... :)

    Tq for all the wishes... Love u all...

    ReplyDelete
  6. alhamdullilah...semoga berkekalan selamanya...

    ReplyDelete